Hyr et SOVI JobCrew

– et dygtigt team, der kommer ud til jer

SOVI løser gerne alle virksomhedens særlige og rutineprægede opgaver – også når arbejdet skal løses på jeres adresse, såsom i jeres køkken, kantine eller lager. Vi kan fx tage ansvar for pakning, afvejning og etikettering af ordrer, kuvertering af trykte materialer, anretning, afrydning og opvask i jeres kantine samt andre rutineopgaver, enten som en fast aftale eller som ekstra hjælp i perioder.

Vi opretter et SOVI JobCrew, som matcher den enkelte opgave optimalt. Typisk vil et JobCrew bestå af en professionel instruktør og tre-fire medarbejdere med autisme eller ADHD, som vil løse opgaverne for jer i et afgrænset område af virksomheden. Det kan være kantinen, køkkenet, en del af lageret eller et særligt lokale. Instruktøren tilrettelægger arbejdet og sikrer, at samarbejdet mellem jer og SOVI JobCrew til enhver tid forløber effektivt og smidigt. 

Når I vælger at outsource jeres in-house opgaver til SOVI, kan I slippe ansvaret og nyde godt af en mere mangfoldig virksomhed med en aktiv CSR-profil.

Hør mere om SOVI JobCrew på telefon 44440112, eller send os en mail: administration@sovi.dk