Vi søger en bogholder/HR-medarbejder, der trives med at klare alle vores administrative opgaver. ”Så det er lidt af en multifunktion i en socialøkonomisk virksomhed, hvor vores arbejde giver mening for rigtig mange mennesker og på mange niveauer.” fortæller direktør Majbritt Bogø.

SOVI’s kerneopgave er at afklare og udvikle arbejdsevnen hos mennesker med autisme for derigennem at skabe livskvalitet. Det gør vi i den beskyttede beskæftigelse, hvor vi dagligt beskæftiger 58 fantastiske mennesker med autisme på vores værksteder. Vores jobkonsulenter har ca. 100 ledige med autisme/ADHD i beskæftigelsesrettet forløb.

En bred nøglerolle med økonomi og personaleadministration i centrum

Som vores nye kollega får du ansvar for alle økonomiske og personaleadministrative opgaver. Du tilrettelægger selv dit arbejde og din arbejdstid, under forudsætning af at arbejdet færdiggøres inden for de aftalte tidsrammer.

Mere konkret kommer du til at:

  • udarbejde budgetter i samarbejde med vores direktør
  • stå for fakturering, betaling af regninger og håndtere ugentlige afstemninger og bogføringer
  • assistere direktøren og teamledere økonomisk og regnskabsmæssigt
  • oplære instruktører i brug af faktureringssystemet
  • sørge for, at løn og ferie er indberettet korrekt
  • stå for personaleadministration ved eksempelvis at assistere i forbindelse med rekruttering og opsigelse, refusioner, sygdom, barsel, fleksjob osv.
  • besvare telefonopkald, deltage i fællesmøder og sørge for, at vi får en velfungerende hverdag
  • udføre ad hoc-sekretæropgaver

”Du sparrer tæt med mig i hverdagen og i det daglige arbejde, og vi synes selv, at vi er rigtig gode til at tage imod nye kolleger. Og så kommer du til at deltage i et kort kursus om autisme og ADHD, så du har de bedste forudsætninger for at arbejde hos os.” – Majbritt

Er det lige dig, vi søger?

  • Der er flere indgange til stillingen, men vi forventer, at du har minimum et par års erfaring fra en lignende rolle med bogholderi og økonomi i centrum.
  • Du har bevist, at du kan holde det forkromede overblik over bogholderiet, ligesom du har kendskab til relevante regnskabs- og lønsystemer.
  • Du er løbende opdateret i forhold til regler og retningslinjer inden for økonomi og personaleadministration.
  • Du holder dig opdateret i forhold til personaleadministrative og regnskabsmæssige regler og systemer. Vi bruger Dataløn og E-conomic.

”Vi håber, at du kan se dig selv i den her rolle i en længere årrække, og at du kan se en spændende mulighed i ikke blot at beskæftige dig med økonomi, men også en række andre uundværlige opgaver.” – Majbritt

Et givende og meningsfuldt arbejde

Selvom vi er en traditionsrig organisation med 50 år på bagen, har vi altid fokus på at udvikle os. Her får du søde, dygtige og dedikerede kolleger, der – ligesom dig – ønsker at skabe nye muligheder for mennesker på kanten af arbejdsmarkedet. Sammen udgør vi Danmarks bedste beskæftigelsesindsats for mennesker med autisme og/eller ADHD.

Du er ikke alene

Vi er 30 kolleger, der prioriterer at støtte og vejlede hinanden, hvilket skaber et trygt og godt arbejdsmiljø. Du får stor medbestemmelse, og der er også mulighed for at arbejde hjemmefra, i det omfang det giver mening i forhold til dine arbejdsopgaver. Vi følger landsoverenskomsten mellem HK og Dansk erhverv.

Lyder det som noget for dig?

Jobindex er rekrutteringspartner på denne stilling. Har du spørgsmål til jobbet, kan du kontakte rekrutteringskonsulent hos Jobindex Annelie Eriksson på 7245 9657.

Ansøgningsfristen er den 24. oktober 2022. Tiltrædelse er snarest muligt, men vi venter naturligvis gerne på den helt rigtige kandidat.

Vi glæder os til at høre fra dig!


På vores hjemmeside kan du se to små film, som beskriver, hvordan medarbejderne i SOVI arbejder. Find dem her: https://sovi-autisme.dk/stottet-og-beskyttet-beskaeftigelse/ og https://www.youtube.com/watch?v=3A8g2iBWY6w.

SOVI – autisme, ADHD og beskæftigelse siden 1972

SOVI er en socialøkonomisk virksomhed med speciale i at tilrettelægge meningsfuld beskæftigelse for mennesker med autisme og/eller ADHD. Hos SOVI anerkender vi, at alle mennesker er forskellige – med eller uden autisme eller ADHD. Ingen arbejder på helt samme måde.

Mission

SOVI’s mission er at skabe rum for livsglæde, fællesskab og positiv arbejdsidentitet for mennesker med autisme, ADHD og lignende diagnoser. Som socialøkonomisk virksomhed matcher vi arbejdsmarkedets udfordringer, og gennem fleksibilitet og nytænkning udvikler vi løbende bedre løsninger for vores målgruppe såvel som sagsbehandlere og virksomheder.

Vision

SOVI’s vision er at hjælpe mennesker med autisme og ADHD bedst muligt til at fastholde et arbejde eller en uddannelse og opnå et tilfredsstillende og aktivt medborgerskab i samfundet. Vi vil sikre fremdrift ved at sætte de mest ambitiøse mål i tilbuddet om reelt arbejde for mennesker med autisme og ADHD.

Søg jobbet på Jobindex ved at følge dette link:

Bogholder/HR-medarbejder til Fonden SOVI (jobindex.dk)